PROGETU "SA MARMIDDA CHISTIONAT IN SARDU"

Atóbiu “Is Pratzas - Chistionendi IN SARDU”

Lunis, su 4 de Martzu 2024, de is 11.00 a sa una

S’Ufítziu de Língua Sarda de su Comunu de Is Pratzas, in is atividadis de su progetu “SA MARMIDDA CHISTIONAT IN SARDU” finantziau cun su dinai de sa Regione Autònoma de Sardigna cunforma a sa L. 482/99 e a sa L.R. 22/2018, cuncordat “Is Pratzas - Chistionendi IN SARDU”, un’atóbiu aundi is Tzitadinas e is Tzitadinus de calisisiat edadi, chi costumant a imperai su Sardu de prus o prus pagu, ant a tenni modu de partetzipai de manera ativa a una ciaciarrada/cunfrontu, in pitzus de argumentus diferentis cument’e chistionis de atualidadi, istorias de bidda, atividadis fatas po trabballu o po ispàssiu, cosa de ligi, eas..

Data:
Lunedì, 19 Febbraio 2024
PROGETU "SA MARMIDDA CHISTIONAT IN SARDU"

Descrizione

Sa punna est sa de cumprendi cali funt is livellus de connoscéntzia de su Sardu (orali, iscritura, ligidura) de is partetzipantis, e fintzas de cumentzai a arrexonai in pitzus a cali ant a èssiri is atividadis chi eus a organizai sighendi cun su progetu.

Po si prenotai:

• email: samarmiddachistionatsusardu@gmail.com
  • tel: 389 0604 873
  • pàgina facebook: Sa Marmidda chistionat in Sardu

Ulteriori Informazioni

19/02/2024 16:46

Quanto sono chiare le informazioni su questa pagina?

Grazie, il tuo parere ci aiuterà a migliorare il servizio!